Maatregelen COVID-19 | Elferink Schoenen

We staan voor je klaar!

We helpen je graag!

Met pijn in ons schoenenhart hebben we onze fysieke winkels tijdelijk moeten sluiten… Maar dat wij jou missen, wil niet zeggen dat jij ons moet missen! We staan online onverminderd voor je klaar.

In onze online webshop vind je ons volledige schoenenaanbod. Kies uit verschillende (halve) lengte maten en breedtematen. Kom je er niet uit? Of zoek je iets specifieks? Neem dan contact met ons op! Dat kan telefonisch, per mail of via social.

 

Voetklachten

Draag je steunzolen? Of heb je zogenaamde ‘probleemvoeten’? Of zoek je misschien de eerste loopschoenen voor je zoon of dochter? Of heb je een andere uitdaging voor ons? Onze schoenadviseurs staan klaar om je telefonisch of online te helpen. 

Met onze voetenmeter weet je direct welke schoenmaat je moet bestellen.

 

Gratis verzending

Het verzenden én retourneren is gratis voor bestellingen boven de €40! Bovendien is ons retourtermijn verlengd naar 8 weken. Zo kun je, op je gemak, thuis je nieuwe schoenen passen.

 

Nu bestellen, achteraf betalen

Alleen betalen voor wat je houdt? Kies dan voor AfterPay! Je bestelling wordt thuis afgeleverd en je krijgt 2 weken bedenktijd voor het retourneren van (een deel) van je bestelling. Via AfterPay ontvang je een e-mail met je betalingsoverzicht. Meer weten over AfterPay? Check dan www.afterpay.nl

 

Contact

Heb je vragen? Schroom niet en neem contact met ons op. Dat kan via:

 

Veelgestelde vragen

Door de drukte kan het zijn dat je pakket langer onderweg is. Wij versturen onze pakketten via PostNL. Van PostNL ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van je levering kan volgen op www.postnl.nl.

Jazeker! Je kunt veilig online shoppen. Het virus kan NIET overgedragen worden via post/pakketten. De bezorgers van PostNL vermijden fysiek contact en houden zich aan de 1,5 meter. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond. Bekijk deze pagina over de maatregelen die PostNl verder neemt.

Vanwege de lockdown zijn al onze winkels helaas gesloten. Daarom is het niet mogelijk je bestelling af te halen in de winkel. Wel kun je je pakket veilig thuis laten bezorgen. Voor bestellingen boven de €40 is dit gratis.

Vanwege de lockdown zijn al onze winkels helaas gesloten. Daarom is het niet mogelijk je schoenen te ruilen of te retourneren in de winkel.

Je kunt je online bestelling retourneren via het bijgevoegde retoureticket of ons antwoordnummer. Dit kan via een PostNL-servicepunt. Ons retourtermijn is verlengd naar 8 weken.

Wil je meer informatie of woon je in het buitenland ? Kijk dan hier.

Er is een lockdown afgekondigd t/m 19 januari 2021. We hopen onze deuren weer te openen op maandag 20 januari 2021. Tot die tijd kun je online shoppen op www.elferinkschoenen.nl.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief of volg ons op Facebook of Instagram en je bent als eerste op de hoogte.

We hanteren een ruimere retourtermijn voor winkelaankopen: de retourtermijn gaat pas in op de dag van heropening van de winkels. Voor zover nu bekend zijn de winkels tot en met 19 januari 2021 gesloten. We vragen je daarom te wachten tot 20 januari 2021 om te retourneren of om te ruilen in onze fysieke winkels.

Neem contact op ons op via 0572 200 222 of info@elferinkschoenen.nl

Onze toppers van de klantenservice zitten tijdens kantooruren voor je klaar. Door de sluiting van onze fysieke winkels, is de druk op onze klantenservice hoog. We doen ons uiterste best zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen.

Laatste pagina update: dinsdag 15 december 2020 11.21 uur.