Maatregelen COVID-19 | Elferink Schoenen

Plan direct je shop afspraak!

SHOPPEN OP AFSPRAAK

Plan binnen enkele seconden jouw shop afspraak!  

Hoe werkt het?

Vanaf 3 maart kun je in al onze winkels terecht om te shoppen op afspraak. De personal shopping ervaring is gratis en er zijn geen voorwaarden aan verbonden. Je afspraak is dus geheel vrijblijvend. Plan je afspraak voor jouw (of je kinderen) in bij één van onze winkels op het moment dat het jou uitkomt.

We hanteren tijdsloten van 20 minuten per klant. Heb je een uitgebreide vraag of zoek je schoenen voor meerdere personen/kinderen? Boek dan aansluitend meerdere afspraken. Je reservering wordt per e-mail bevestigd.

RIVM richtlijnen

We kijken er enorm naar uit je weer te ontvangen in onze winkels! Jouw veiligheid en die van ons personeel staat natuurlijk voorop. Daarom hanteren we enkele (RIVM) richtlijnen.

  • We houden 1,5 meter afstand.
  • Het dragen van een neus-mond-masker is verplicht.
  • We vragen je je handen te desinfecteren.
  • We reinigen & desinfecteren onze winkel na elk bezoek.
  • Kom op de afgesproken tijd. Niet te vroeg, want dan kunnen we je nog niet binnen laten, maar ook zeker niet te laat. We willen graag iedere klant de gereserveerde tijd geven.

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met jouw Elferink winkel of via klantenservice@elferinkschoenen.nl.

 

Voetklachten

Draag je steunzolen? Of heb je zogenaamde ‘probleemvoeten’? Of zoek je misschien de eerste loopschoenen voor je zoon of dochter? Of heb je een andere uitdaging voor ons? Onze schoenadviseurs staan klaar. We helpen je ook graag telefonisch of online via o.a. mail of een privé berichtje via Social Media. 

Met onze voetenmeter weet je direct welke schoenmaat je moet bestellen.

 

Gratis verzending

Het verzenden én retourneren is gratis voor bestellingen boven de €40! Bovendien is ons retourtermijn verlengd naar 8 weken. Zo kun je, op je gemak, thuis je nieuwe schoenen passen.

 

Nu bestellen, achteraf betalen

Alleen betalen voor wat je houdt? Kies dan voor AfterPay! Je bestelling wordt thuis afgeleverd en je krijgt 2 weken bedenktijd voor het retourneren van (een deel) van je bestelling. Via AfterPay ontvang je een e-mail met je betalingsoverzicht. Meer weten over AfterPay? Check dan www.afterpay.nl

 

Contact

Heb je vragen? Schroom niet en neem contact met ons op. Dat kan via:

 

Veelgestelde vragen

Door de drukte kan het zijn dat je pakket langer onderweg is. Wij versturen onze pakketten via PostNL. Van PostNL ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van je levering kan volgen op www.postnl.nl.

Jazeker! Je kunt veilig online shoppen. Het virus kan NIET overgedragen worden via post/pakketten. De bezorgers van PostNL vermijden fysiek contact en houden zich aan de 1,5 meter. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond. Bekijk deze pagina over de maatregelen die PostNl verder neemt.

Ja zeker kan dat! je kunt je favoriet online bestellen en zodra de schoen in de winkel van jou keuze aanwezig is, neemt ons personeel contact met je op.  

Ja zeker kan dat. Plan dan wel eerst even een afspraak in via www.elferinkschoenen.nl/afspraak. We mogen namelijk maar een beperkt aantal klanten tegelijk in onze winkels ontvangen. En alleen op afspraak. 

Je kunt je online bestelling ook retourneren via het bijgevoegde retoureticket of ons antwoordnummer. Dit kan via een PostNL-servicepunt. Ons retourtermijn is verlengd naar 8 weken. 

Wil je meer informatie of woon je in het buitenland ? Kijk dan hier.

We zijn vanaf 3 maart open op afspraak. Wil je langs komen? Plan dan direct een afspraak in op het moment dat het jou uitkomt. Dit kan via www.elferinkschoenen.nl/afspraak. Per wanneer we weer 'gewoon' open mogen weten we niet. Maar we zijn al erg blij je weer te mogen ontvangen in onze winkels. En natuurlijk kun je 24/7 online shoppen op www.elferinkschoenen.nl.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief of volg ons op Facebook of Instagram en je bent als eerste op de hoogte.

Ja zeker! Als je tegelijk met meerdere kinderen langs wil komen, vragen we je wel meerdere afspraken achter elkaar te reserveren. Zodat we ruim de tijd hebben om je van het beste advies te voor zien.

We reserveren voor elke klant standaard 20 minuten. Denk je dat je daar niet voldoende aan hebt? Reserveer dan geheel vrijblijvend eextra tijdsloten via www.elferinkschoenen.nl/afspraak.

Onze toppers van de klantenservice zitten tijdens kantooruren voor je klaar. Door de sluiting van onze fysieke winkels, is de druk op onze klantenservice hoog. We doen ons uiterste best zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen.

Laatste pagina update: dinsdag 26 februari 2021 11.21 uur.