Maatregelen COVID-19 | Elferink Schoenen

Corona maatregelen

 

 

RIVM richtlijnen

We zijn enorm blij dat we je weer mogen ontvangen in onze winkels! Jouw veiligheid en die van ons personeel staat natuurlijk voorop. Daarom hanteren we enkele (RIVM) richtlijnen.

  • We houden 1,5 meter afstand.
  • Het dragen van een neus-mond-masker is verplicht.
  • We vragen je je handen te desinfecteren.
  • We reinigen & desinfecteren onze winkel na elk bezoek.
  • Per winkel is een maximaal aantal klanten toegestaan. Houdt hier rekening mee tijdens het winkelen. 

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met jouw Elferink winkel of via klantenservice@elferinkschoenen.nl.

Voetklachten

Draag je steunzolen? Of heb je zogenaamde ‘probleemvoeten’? Of zoek je misschien de eerste loopschoenen voor je zoon of dochter? Of heb je een andere uitdaging voor ons? Onze schoenadviseurs staan klaar. We helpen je ook graag telefonisch of online via o.a. mail of een privé berichtje via Social Media. 

Met onze voetenmeter weet je direct welke schoenmaat je moet bestellen.

 

Gratis verzending

Het verzenden én retourneren is gratis voor bestellingen boven de €40! Bovendien is ons retourtermijn verlengd naar 8 weken. Zo kun je, op je gemak, thuis je nieuwe schoenen passen.

 

Nu bestellen, achteraf betalen

Alleen betalen voor wat je houdt? Kies dan voor AfterPay! Je bestelling wordt thuis afgeleverd en je krijgt 2 weken bedenktijd voor het retourneren van (een deel) van je bestelling. Via AfterPay ontvang je een e-mail met je betalingsoverzicht. Meer weten over AfterPay? Check dan www.afterpay.nl

 

Contact

Heb je vragen? Schroom niet en neem contact met ons op. Dat kan via:

 

Veelgestelde vragen

Door de drukte kan het zijn dat je pakket langer onderweg is. Wij versturen onze pakketten via PostNL. Van PostNL ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van je levering kan volgen op www.postnl.nl.

Jazeker! Je kunt veilig online shoppen. Het virus kan NIET overgedragen worden via post/pakketten. De bezorgers van PostNL vermijden fysiek contact en houden zich aan de 1,5 meter. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond. Bekijk deze pagina over de maatregelen die PostNL verder neemt.

Ja zeker kan dat! je kunt je favoriet online bestellen en zodra de schoen in de winkel van jou keuze aanwezig is, neemt ons personeel contact met je op.  

Ja zeker kan dat. Houd wel rekening dat we maar een beperkt aantal klanten tegelijk in onze winkels mogen ontvangen.
Je kunt je online bestelling ook retourneren via het bijgevoegde retoureticket of ons antwoordnummer. Dit kan via een PostNL-servicepunt. Ons retourtermijn is verlengd naar 8 weken. 

Wil je meer informatie of woon je in het buitenland ? Kijk dan hier.

Onze toppers van de klantenservice zitten tijdens kantooruren voor je klaar. Door de sluiting van onze fysieke winkels, is de druk op onze klantenservice hoog. We doen ons uiterste best zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen.

Laatste pagina update: donderdag 6 mei 2021 09.54 uur.