Verzending en Levering

Verzending

In samenwerking met PostNL wordt de bestelling bij u bezorgd. Bij besteding vanaf € 40,- betaalt u, voor verzending binnen Nederland en België, geen verzendkosten. Op het moment dat uw bestelling wordt verstuurd ontvangt u van ons de factuur van uw bestelling per e-mail. Tevens ontvangt u een e-mail van PostNL met de 'track & trace'-code van het pakket en een indicatie wanneer het pakket bij u wordt bezorgt.

Een PostNL-pakketbezorger levert uw bestelling, op het door u opgegeven afleveradres, af. U kunt het adres zelf aangeven. Dit mag bij u thuis zijn, maar bijvoorbeeld ook op uw werk of bij de buren. Tijdens de bestelling kunt u een afleveradres aangeven.

Is er niemand op het afleveradres aanwezig dan wordt op de volgende werkdag een tweede bezorgpoging gedaan. Indien ook de tweede keer niemand op de afleverlocatie aanwezig is zal het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt worden gebracht. U krijgt een melding in de brievenbus. Met deze melding kunt u het pakket bij het PostNL servicepunt dat op de melding staat afhalen. Het kan zijn dat hier verzocht wordt een identiteitsbewijs (ID kaart, paspoort of rijbewijs) te tonen.

  

Verzendkosten

Bestellingen met een totaalbedrag boven de € 40,- worden gratis verzonden (binnen Nederland en België). Bij bestellingen in Nederland onder € 40,- brengen wij € 6,75 verzendkosten in rekening. Bij verzending van bestellingen naar het buitenland varieëren de verzendkosten. De kosten hiervoor vindt u in uw winkelwagen wanneer u de producten bestelt.

Wanneer de totale waarde van de bestelling na een eventuele retourzending onder de € 40,- uitkomt zijn wij alsnog genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen. Wij verrekenen deze verzendkosten met het aankoopbedrag dat u van ons terug krijgt voor de geretourneerde schoenen.