Verzending en levering
Levering
Je kunt tijdens het bestellen kiezen voor levering op een opgegeven adres of voor afhalen in de winkel. De schoenen die je wilt bestellen zullen gereserveerd worden in het filiaal van je keuze. Hier kun je de schoenen direct passen en eventueel ruilen of van je bestelling afzien. Kies je voor levering aan huis, dan kun je je schoenen kosteloos* retourneren mochten ze niet bevallen.
Verzending
In samenwerking met DHL wordt de bestelling bij je thuisbezorgd. Op het moment dat je bestelling wordt verstuurd ontvang je van ons de factuur van je bestelling per e-mail. Tevens ontvang je een e-mail van DHL met de track & trace code van het pakket en een indicatie wanneer het pakket bij je wordt bezorgd. Een DHL-pakketbezorger levert je bestelling, op het door jou opgegeven afleveradres, af. Dit mag bij je thuis zijn, maar bijvoorbeeld ook op je werk of bij je buren.
Ben je niet thuis bij bezorging en kan het pakket ook niet bij je buren worden afgeleverd? Dan brengt DHL het de volgende werkdag naar een DHL ServicePoint in de buurt. Je ontvangt een kaart in de brievenbus met een code waarmee je via track en trace ziet waar je pakket is. Liever een andere bezorgoptie? Je kunt tot 23:59 uur kiezen voor een nieuw moment, adres of DHL-punt. Geen kaart ontvangen? Regel je bezorging dan eenvoudig hier online met je Track & Trace nummer en postcode.
Bij bestellingen die uit meerdere paren schoenen bestaan kan het voorkomen dat de schoenen zich in magazijnen op verschillende locaties bevinden. Normaal gesproken zullen wij alle schoenen tegelijk verzenden en verzamelen we alle paren op een centrale locatie van waar ze verzonden worden. Houd bij orders met meerdere paren schoenen daarom rekening met een langere levertijd. Mocht dit het geval zijn dan word je hiervan op de hoogte gesteld per mail.
Bestelling zelf ophalen bij een DHL ServicePoint of Pakketautomaat
Wil je liever zelf bepalen wanneer je je DHL-pakketje afhaalt bij een DHL punt? Dat kan door te kiezen voor de verzendmethode: Afhalen DHL Servicepunt. Met meer dan 5.000 locaties in Nederland is het eenvoudig om je bestelling te laten bezorgen bij een DHL ServicePoint of pakketautomaat. Aan deze verzendingsmethode zitten geen extra kosten verbonden (binnen Nederland). Voordelen ervan zijn dat je niet persé thuis hoeft te blijven voor een bestelling en dat je zelf kunt kiezen bij welk afhaalpunt je het pakket wilt afhalen.
Hoe werkt afhalen bij een DHL ServicePoint of Pakketautomaat?
Wanneer je klaar bent met online winkelen kun je doorgaan naar de winkelwagen om de bestelling af te ronden. Hierbij doorloop je het proces en vul je je verzendgegevens in. Daarna volgt stap 2 waarbij je de verzendmethode kiest. Hier kies je vervolgens voor: Afhalen DHL Servicepunt. Wanneer je hiervoor kiest verschijnt er automatisch een DHL pop-up. Hier type je de postcode van je woonplaats in waarna er verschillende DHL-punten verschijnen waaruit je kan kiezen. Na het kiezen van de verzendmethode volg je de laatste stap door de betaalmethode te volbrengen waarmee je de bestelling afrondt. Wanneer je je bestelling hebt afgerond krijg je vanuit DHL een mail wanneer de bestelling voor je klaarligt op het DHL ServicePoint.
Verzending tijdens de sale
Houd er rekening mee dat het in de (drukke) saleperiode wat langer kan duren voor je bestelling verwerkt wordt. Hou rekening met een maximale levertijd van vijf werkdagen. Plaats je een order met meerdere paren schoenen? Dan kan het gebeuren dat deze schoenen in magazijnen op verschillende locaties staan. Wij sturen de paren dan naar één locatie en versturen vanaf daar de bestelling naar de klant. Indien dit het geval is ontvang je van ons een bericht met de datum van verzending.
Verzendkosten
Bij een bestelling vanaf €59,- betaal je geen verzendkosten binnen Nederland. Bij bestellingen onder de €59,- rekenen wij €7,50 verzendkosten. Bij verzending van bestellingen buiten Nederland worden altijd verzendkosten in rekening gebracht. De kosten hiervoor vind je in je winkelwagen wanneer je je producten bestelt. Let op: Voor bestellingen van buiten Nederland gelden wel andere regels voor het retourneren. Deze informatie vind je bij Ruilen en Retourneren onder het kopje: ''Buitenlandse bestelling retourneren''.
Wanneer de totale waarde van de bestelling na een eventuele retourzending onder de €59,- uitkomt zijn wij alsnog genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen. Wij verrekenen deze verzendkosten met het aankoopbedrag dat je van ons terug krijgt voor de geretourneerde schoenen.
*Wanneer de totale waarde van de bestelling na een eventuele retourzending onder de €59,- uitkomt zijn wij alsnog genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen.